Senaste Tiden

 
Var väldigt länge sedan jag bloggade om min vardag så här kommer ett litet inlägg om vad jag gjort senaste tiden.
Har gått i skolan och pluggat, jobbat och hängt med vänner basically, haha. Var på dramaten en kväll och såg teater med mamma. Varit på kungsan och kollat på körsbärsträden flera gånger. Sedan var det valborg också. Vi tjejer i klassen startade ett evenemang på facebook och bjöd in 500 pers till ett ställe. Det kom såklart inte 500, men under en tidpunkt var det jättemycket folk faktiskt! Bland annat polisen kom och hälsade på, men de var hur trevliga som helst, vi tog bild och allt. Träffade många roliga människor och det var väldigt mysigt. Idag efter skolan åkte jag, Matilda och Hanna till Täby Centrum. Väldigt random men det var jättekul och jag shoppa rätt mycket. Det var väldigt stort men väldigt fint och många bra affärer. Förresten kom vi inte in på Maggio igår, för kön var helt sjuk så vi gick från kön efter en och en halv timme kanske, för vi skulle inte ha kommit in. Det sög, men vi fikade istället, så det blev ändå en lyckad kväll.
 
//Agnes

Kommentera här: