Renoverat Rummet

För några veckor sedan började vi göra om i mitt rum. Innan hade jag en vit fondvägg med typ rosa "blommor" på, haha och resten ljusrosa. Ville göra något annorlunda och mer "vuxet". Det var jättesvårt att välja tapeter för det finns så sjukt många. Först ville jag ha beiget i hela rummet, men sedan hittade jag den guldiga i en jättefin tapetbok där seriöst alla deras tapeter var så snygga. Jag älskar den, för att den är annorlunda och älskar mönstret, dock är den jättesvår att få bra på bild, den är annordlunda i verkligheten. Men sedan körde vi resten vitt. Har även tagit ur min stora bokhylla och en garderob. Har fått en ny mycket större garderob nu och en mindre bokhylla som ni kan se. Har mycket mer plats nu för kläder och annat. Dock har jag inga gardiner nu och väldigt tomt på väggarna, vilket jag ska ändra på så fort som möjligt, även byta ut stolen. Hursomhelst är jag iallafall jättenöjd! :)
 
//Agnes

Kommentera här: