fourteen

Vi har tydligen ca 14 prov/inlämningar innan påsklovet! Trots det har jag hamnat i något slags mellanläge, har inget som är speciellt stressigt så har ingen motivation till att plugga men vill ändå börja bocka av uppgifter, men i'm the queen of procrastination så det lär ju inte hända. Jag skjuter till och med upp saker jag vill göra? Då har det gått för långt haha. Just nu sitter jag med olivolja och honung i håret som inpackning haha, ska snart duscha. Är jättehungrig också men ingen är hemma än.. måste se sveriges mästerkock klockan åtta, det är pappas och mitt favoritprogram haha! Har iallafall haft en bra dag i skolan, och köpte linnet jag har på mig på bilderna på h&m för..... 29 kronor(!)?? Inte ens rea, haha galet!! Är så taggad på helgerna framöver, blir en massa 18 årsfirande! Samtidigt har jag ångest för vill inte bli 18 själv, men somtur är det några månader kvar. Haha, nu ska jag sluta snacka om random saker, haha, byebye
 
//Agnes

Kommentera här: