Bra Fredag

Idag är en väldigt bra dag! Imorse klockan nio släpptes biljetter till Shawm Mendes. Shawn är en artist från Canada som jag och Linnea faktiskt lyssnat mycket på senaste tiden, och här om dagen fick vi reda på att han ska ha en liten konsert i Sverige. Hade sovmorgon som tur var, alla biljetter såldes slut på 1 min! Men jag hann få tag på tre!! Slutförde hela köpet på mindre än en minut, aldrig varit så snabb. De 50 första kommer även få gratis meet and greet, alltså att få träffa honom innan. Vi vet ännu inte om vi fick det, men jag tänka att det är stor chans, så hoppas verkligen!
 
Sedan åkte jag till skolan. Våran klass gör ju skoltidningen vilket är jättekul faktiskt. Skulle iallafall följa med Ida och fota till hennes artikel idag så vi fick gå från lektionen och åka och fota. Efter att det var klart så hade jag precis missat tåget, så vi hade en liten photshoot mitt i allt, hahaha. Ännu är planerna för ikväll oklara, vi får se haha.
/Agnes

Kommentera här: