Busy Busy

 
Hej!
 
Haha vet inte vart jag ska börja, har aldrig någonsin haft så här mycket på schemat. Har knappt hunnit andas på några veckor och kommer inte hinna det på någon månad nu heller. Kan iallafall börja kort berätta om när en spanjor bodde här en vecka och vad vi gjorde.
 
Först fick alla sina spanjorer och sen gjorde vi jättemånga massa aktiviteter varje dag som bakade de choklabollar, spelade pingis, kollade på skräckfilm, tränade, åt tacos hos mig (16 pers haha alla fick otroligt nog plats och bilden är därifrån), åkte pulka och grillade ute (det gick dock inte så bra haha), bowlade, åkte skridskor på havet vilket typ var roligast för tror aldrig jag åkt på havet och vi åkte över till andra sidan och sen gjorde vi småsaker men det var väl typ det. 
 
Imorgon så åker jag till Thailand och jag har bara börjat packat och kommer inte hinna mer nu för nu ska jag fixa mig efter att vi haft idott på skolan så ska vi in och se bio ikväll, taggad! Kommer antagligen inte blogga om det inte finns bra internet i Thailand, vilket jag hoppa det finns på hotellet! Måste skynda vidare nu, ha det bra! 
 
//Elise

Kommentera här: