Michael Kors

Några veckor efter min 18årsdag gick jag till Michael Korsaffären på biblioteksgatan (tillsammans med Elise faktiskt) och köpte denna väska. Jag har aldrig ägt en dyr designerväska förut men jag behövde verkligen en mindre väska att ha när man ska åka till stan, eller gå ut och festa. Jag såg det som en 18års present till mig själv och jag tycker faktiskt att jag var värd den efter att ha kämpat med både skola & jobb hela året. Den går att ha över axeln och som en vanlig handväska vilket är viktigt. Den är även relativt stor så man får plats med mer än bara mobilen och plånboken vilket är jättebra. Den är hur mjuk och skön som helst att hålla i och jag tycker att den är sjukt snygg. Den har använts flitigt hela sommaren. Den påminner om en Chanelväska. Drömmen är en Chanel Boy Bag - men att lägga 28 000 på en väska är inget jag varken kan eller skulle vilja göra. Denna kommer vara med mig i flera år och jag är supernöjd! :)
 
TACK ni som besöker bloggen varje dag hela sommaren trots att den stått tom i över en månad... Men jag är iallafall taggad på att börja blogga igen och jag tror Elise också kommer börja snart igen kanske. Vi hörs!
 
//Agnes

Kommentera här: