We do it all for fun

Har tyvärr ingen bild på style of eye med oss så fick bli en från samma kväll med Jens Hult istället ;)
 
Hej!
Sitter här och lyssnar på Louder av Style of eye, lyssnat på den mycket över en vecka tycker den är jättebra! Tänker tillbaka på när jag och Agnes lyssnade på honom i somras, den dagen var så himla bra, Style of eyes spelning var absolut den bästa av de alla!!! Här är bilder från den kvällen plus blider på mina naglar då ochså haha. Men det är sådana dagar jag längtar tillbaka till om jag tänker på sommaren, men nu är det höst som är min favorit årstid! 
 
Har biologiprov imorgon, sv bok "redovisning" och cooper test, springtestet är jag typ mest nervös för haha men hoppas det går bra allt iaf! Målet är 2 km under 9 min sen får vi se om jag klarar det eller inte, får pressen nu haha, men gör ju inget om man inte klarar det men det skulle vara kul!
 
//Elise
1 Hanna:

skriven

Bilder* också*

Kommentera här: