Övervinna rädsla

Idag var dagen jag fasat över ett bra tag. Idag skulle vi redovisa våra egna utopier och jag hade valt att göra det själv dessutom. Förra gången jag skulle redovisa en jätteliten sak tillsammans med mina tre kompisar så hände något jättekonstigt, jag jagade upp mig själv så mycket när jag stod där uppe att allt började snurra och jag kunde typ inte prata och trodde att jag skulle svimma. Så jag sa det högt haha, så Linnea stod typ och håll i mig, och aa hela situationen var askonstig.. Brukar tycka det är roligt att redovisa och inte alls vara nervös så har ingen aning om vad som hände.. Så nu har jag såklart en fobi för att redovisa. Idag innan det var min tur på lektionen var jag typ panikslagen och kände mig gråtfärdig typ haha, men jag bestämde att jag måste göra det. Så jag gjorde det och jag klarade igenom hela utan att avbryta, så jag är så stolt över mig själv faktiskt! Asså vill bara tacka alla i klassen som stöttade mig hela dagen, asså ni är verkligen bäst, så tack verkligen!!
Hahhaa, tog bilden innan redovisningen, kanske inte syns att jag var så rädd, men trust me, I was..

Och igår på idrotten så klättrade vi på en klättervägg, något jag inte gjort innan. Blev såklart fett nervös, men tänkte att det här måste jag klara! Så jag bara gjorde det också, än en gång med mina underbara peppande vänner haha. (fast det var inte särskilt högt ens, men några meter iallafall, ahha)
Lite random inlägg om att "övervinna sina rädslor", ahhaa, men ja, ville bara skriva av mig! Peace.
 
/Agnes

Kommentera här: