Mitt höstlov.

haha, man kan till och med se min lins
Hej! Ovan ser ni lite fler bilder från Halloween.
Mitt höstlov har varit grymt! Det började med att på fredagskvällen åka in till Café 60 med Felicia och Anna. Bor ni i Stockholm eller ska hit, så besök det, det är så cozy. På lördagen jobbade jag som vanligt. Söndagen följde jag med till svt där jag också jobbade, det var till skolan, men det gick jättebra och var superkul. Måndagen slappade jag hemma och på tisdagen åkte jag till stan och shoppa. På onsdagen vaknade jag tidigt och åkte tillsammans med mamma upp till Hudiksvall, där mamma skulle bo hos mormor och morfar och jag hos Elise. Det var jättemysigt att träffa mormor och morfar som jag åt hos på onsdagen.
På torsdagen var jag och Elise och shoppade hela dagen.På fredagen (halloween) gick vi på powerwalk i det härliga höstvädret och hade deeptalk om livet. Senare gjorde vi i ordning oss och lagade tacos innan vi tog bussen mot halloweenfesten vi skulle till. Vi hade inte hunnit planera så mycket klädsel, så vi sminkade oss bara som vampyrer, dvs vitt smink i ansiktet, mycket smink runt ögonen och röd kajal i ögonvrån. Festen var iallafall superkul, alla var väldigt bra utklädda och jag träffade några riktigt trevliga nya människor som vi hängde med hela kvällen! :)
Dagen efter ringde klockan rätt tidigt och jag åkte hem igen. På kvällen åt vi middag hos farmor och tände ljus på farfars grav. Sedan jobbade jag hela söndagen, att vara fem timmar i vattnet hela tiden är rätt krävande, jag var dessutom ledare alla lektioner! Haha, det var mitt lov i detaljer.
 
Hoppas ni haft ett bra lov, nu äre back to school och jag ska försöka att verkligen plugga ordentligt nu.
 
//Agnes

Kommentera här: