Busy Saturday

Hej!
Imorse ringde väckarklockan redan vid 8 (inte sovmorgon denna lördag heller), för klockan 10 var jag på handledarkursen för att ta körkort, ska nämligen börja nu. Har gjort syntestet också.
Efter 3 timmar genomgång skyndade jag mig hem, skyndade att laga lunch och sen skyndade iväg till stationen för att åka mot jobbet. Vi simmade klädsim idag så det var roligt! Barnen är så söta. Efter jobbet tog jag bussen hem och kom hem till hemlagad pizza, såå gott! Och nu ska jag börja göra i ordning mig igen för att åka till stan. Haha, får inte vara hemma något idag, men det är bara kul. Jag ska åka in med Matilda och Ida, planerna är inte helt 100, men tror vi ska fika! Så cozy.
Imorgon ska jag jobba igen... Och måste plugga en massa.... Men nu måste jag sätta igång, hoppas ni mår bra!
//Agnes
 

Kommentera här: