Can you find me?

Hej!
Har precis sovit hos mamma, vet inte hur länge, men kollade på filmen "Du gör mig galen" och somnade. Är så himla trött och sliten! Varit en sjuk vecka med så himla mycket sen vaknade jag 7 imorse och åkte och tränade och tror jag att jag typ sträckte min vad på träningen i torsdags så har lite ont. Har mycket i skolan nästa vecka men inga konståkningsträningar! Imorgon kl.8 (blir klockan 7 egentligen eftersom man ska ställa om klockan inatt) så har jag träning igen sen äter hela gänget pizza och har flera träningspass och kommer vara tränare några timmar också fram till kl16. Kommer vara så trött, men sen nästa helg hoppas jag att jag kan vila mer. Men iallafall blandade känslor med att säsongen är slut med skönt med mer tid till annat nu. 
   Hahah ja jag har ju slutat tävla nu men hittade den här bilden från en tävlig för nåt år sedan på internet. Glad och stolt på första plats hahah... Tänkte att det kanske kunde vara kul för kanske Agnes att se eftersom jag har pratat om tävlingar men jag vet inte om hon sett typ en sån här bild haha..
Men nu ska jag nog ge filmen ett till försök nu hej då! ;)
 
 
 
//Elise
 

Kommentera här: