My 17th Birthday


Igår fyllde jag år! Dagen började verkligen inte bra, då jag inte kunde sova på natten. Gick och la mej runt ett, var fett taggad på allt, så jag låg och tänkte så mycket och var inte alls trött! Klockan blev två, och runt tre så gick jag ner. Sedan låg jag och läste och tittade youtubevideos i kanske en halvtimme. Men var inte alls trött, och vid halv 6 gick jag ner igen och gjorde te. Men efter det somnade jag, och blev väckt av sång och presenter vid halv åtta. Fick så himla fina presenter, är verkligen så tacksam! Har världens bästa familj!
Sen efter det somnade jag om till 12. Sedan var jag hemma och fixade, med allt innan tjejerna kom. Jag hade nämligen tjejmiddag för mina fina klassisar. Det var så himla roligt hela kvällen! Dock lite stressigt att vara "värdinna" för så många, men roligt att prova på, haha. Men dom var så hjälpsamma allihopa så det gick jättebra! Fick också jättefina presenter av alla, tack igen! Vi pratade, skrattade, spelade kubb, åt massa osv. Det enda tråkiga var att Bella fick superont i magen, så hon var tvungen att åka hem, och sedan vidare till vårdcentralen! Men allt är lugnt nu, så det var ingen fara. Skönt det iallafall! Tack igen alla som kom och gjorde min födelsedag till den bästa! Och tack för alla fina gratulationer av alla mina vänner, blev så rörd av alla sms! :')
Och sist men inte minst TACK till världens bästa Elise, för inlägget igår och för att du är världens bästa vän och såå fina bilder och så fint att du suttit och fixat med det där collaget!
 
/Agnes

Kommentera här: