Tisdag

Snygga kompisar från en varm vårdag, vad jag saknar det vädret!
 
Hej! Hoppas det är bra med alla. Med mig är det jättebra faktiskt, trots allt plugg och stress, men det är bara att försöka se det positiva med skolan. Jag tycker faktiskt det är roligt att gå till skolan! Det är endast för att jag har så underbara vänner i klassen som gör alla dagar så himla roliga. Skrattar nästan hela tiden, idag skrattade jag så mycket att jag seriöst grät, sminket bara rann, haha.
En annan rolig sak i skolan är att någon legend har skapat ett instagramkonto som heter "Julgransjakten" och skapat en tävling som går ut på att sno julgranar från alla olika hemvister, ta granen till sin egen, ta en bild och sedan ställa tillbaks, och så samlar man poäng. Hahaa, det hela eskalerade rätt snabbt när matsalens och granen på cafétaket blev värda mer poäng. Jag och Ida gick runt och tittade när alla sprang runt med granar, stackars lärarna blir så sura. Vi är ju en så stor skola, och typ alla hemvister är med på det, ahhaaha.
Nu måste jag plugga lite franska...., au revoir
 
//Agnes

Kommentera här: