Helgen

I fredags åkte jag, Linnea och Felicia till Anna för att lotta ut julklappar. Vi möttes först vid bussen och gick och köpte thaimat. Sedan lottade vi även ut julklappar och jag fick en liten parfym och bodylotion från Body Shop som luktar så gott! På kvällen spelade vi också Cluedo två gånger, första gången vann Anna. Andra gången skippade jag all taktik för var så trött, men jag lyckades ändå vinna! Cluedo är så himla roligt haha, hjärnan går på högvarv. Så himla rolig kväll iallafall, vi har så himla roligt tillsammans, och vi känner varandra utan och innan verkligen, love you!
 
Igår kväll gick jag hem till Alma där Hanna redan var. Sedan kom Anna, Felicia och Linnea och ännu senare kom även tre av Almas killkompisar. Vi tittade på film (pratade mest), och det var väldigt mysigt och roligt! Kom hem runt halv två och somnade som en stock. Idag övningskörde jag för första gången, var läskigt/roligt. Ja, det var min helg, hoppas det är bra med alla! 
 
//Agnes

Kommentera här: