Dagen före dagen före dagen före dopparedagen

 
     Tänk att det redan är den 21 December. Bara två dagar till julafton. Stämmer ens min rubrik? Haha, är så dålig på att räkna baklänges(?), men tror att det där ska vara rätt?
     De två senaste dagarna har jag fått lite julkänsla faktiskt, så det är mysigt. Igår satt jag uppe till två och gjorde julkort, så unexpected, liksom jag brukar inte pyssla. Imorse när jag vaknade lyste solen och det var alldeles frostigt ute. Runt ettiden kom farmor och vi firade minijul, eftersom jag firar med mormor och morfar i år. Jag fick jättefina röda armband och massa pund. Jag ska nämligen åka till London i sommar. Inget är 100%, men vi ska planera och boka snart, och isånafall blir det första gången jag reser utan min familj. Så taggad, förutom att flyga, usch hur ska jag klara mig utan mamma som lugnar ner mig? Blev iallafall jätteglad för julklapparna, tack igen farmor.
     Idag kläddes granen, alla mina paket är inslagna och klara och nu är vårt hus väldigt juligt och mysigt. Det enda jag stressar över är vad jag ska ha på mig på julafton och juldagen.. Måste köpa nya kläder! Hoppas det är bra med er alla.
 
/Agnes

Kommentera här: