It's all about the shoes

Hej! :D
Här kommer mitt sista inlägg för i år också, höhö.
När jag var i sthlm för två veckor sedan så fick jag de här skorna av mamma! Kanske har dom ikväll, får se!
 
Vagabond, från Åhléns city,
Det här året har väl inte varit mitt bästa precis. 2013 låter ju lite som oturs året och ja början av året var verkligen otursstarten. Slutet av 2012 och början av 2013 ja vad ska man säga, vill inte tillbaka dit. Men den här sommaren var riktigt bra och sen att börja gymnasiet gjorde allt roligare. Så nu hoppas jag att 2014 blir ett roligt år, och jag tror verkligen att det året blir bättre! :D
  Jag har storstädat mitt rum och praktiskt taget hela källaren nu för några kompisar kommer hit ikväll och en är allergisk mot mina katter så har försökt få bort varje katthårstrå, hahah. Sen efter vi varit hos mig så drar vi nog till stan och kikar på fyrverkerierna även fast jag blivit skiiit rädd för fyrverkerier nu tyvärr.
 
Hoppas ni verkligen får en bra nyårsafton!
 
//Elise
 
 

Kommentera här: