Valencia

 
 
Hej! Ja vart ska jag börja. Hade som sagt en spanjor som bodde här en vecka förut. Sen några dagar efter han åkt hem åkte jag till Thailand, sedan 4 dagar efter jag kommit hem från Thailand så åkte jag till Spanjen med mina kompisar, och jag bodde hos spanjoren i Valencia. Jag kom hem från Spanien i torsdags natt.
 
Hade väldigt kul i spanien, kom dit och åkte direkt till deras skola där och alla som gick där stirrade jämt för att vi såg så annorlunda ut med blåa ögon och vissa med blont hår, alltså verkligen stirrade som om vi var från en annan planet. Sen gick vi ut på en klubb och dansade till 4 på morgonen. Dagen efter åt vi förrätt (räkor m.m) och sen paella till lunch med kaninöron, åt dock bara kyckligen och inte kaninen haha. Sen har vi varit på ett akvarium och sett delfinshow, varit på en av Europas största marknader, åkt båt i en flod, haft en presentation m.m. Åt ute varje dag, favoristället var Mel's, så gott och såå goda milkshakes. Aldrig ätit så mycket hamburare någonsin som under den här veckan haha. Så glad att jag fick möjligheten att åka! 
 
Tyvärr så förvann min resväska nu när vi åkte hem, och 4 andra väskor, och de har inte kommit än men hoppas de kommer snart. Men sen hörde jag om flygolyckan precis efter vi landat. Den var så himla obehaglig och så lik situationen vi var i, en liten klass på väg hem från Spanien, och allt (!) var så läskigt likt. Då känns det som att en väska är väldigt meningslöst om man tänker på olyckan. Tänker på alla drabbade och familjerna!   
 
//Elise
 
 

Kommentera här: