18 ÅR

Igår den 27e Juni fyllde jag 18 år. Det känns helt sjukt att vara 18 år nu, både läskigt och sjukt kul. Dagen började runt 9 då jag vaknade av sång och massa fina presenter! Sedan åt jag frukost och duschade innan jag & mamma åkte och handlade. Efter lunch kom farmor förbi med presenter och vi fikade. Klockan sex kom mina kompisar och vi drack drinkar och åt middag. Jag sprang mest runt och fixade allting, det är väldigt stressigt att vara värdinna för så många personer. Men det var iallafall jätteroligt och fick så fina presenter. Vid tiotiden satt vi som skulle ut på tåget mot nattklubben Colosseum. Första utgången för mig och det var sjukt roligt, vi snacka med flera sköna människor och dansade och sjöng jättemycket. Klockan halv fyra klev jag och Ida av nattbussen till solsken(haha?). Hon skulle jobba idag, så hon skulle ta tjugo i sex bussen hem, så vi gick hem och åt tårta och drack te och spelade kort. Klockan sex fick jag äntligen sova och sov till tolv. Idag åkte jag, Anna & Felicia till stranden och låg och sola och bara snackade i flera timmar vilket var så skönt. I veckan är det jobb som gäller. Vill tacka alla som var med och gjorde min artonårsdag grym! :)
(when u see it)
 
//Agnes

Kommentera här: