What's in my makeup bag?

 
Hej!
Hemma nu och tänkte visa lite av vad som jag alltid har med i sminkväskan när jag är borta eller i skolan.
Det här är väl ungefär vad jag har nästan varje dag, bas och bryn, plus det jag tycker är viktigast mascara (såklart), sen har jag även rouge ibland. Har några sminkborstar och även lite mer läpp och ögonsmink i sminkväskan med mig utifall man skulle vilja ha något mer ibland. Fotade det men gick inte att få in kollage nu (?).
 
Min favorit ögonskugga just nu är pink frost som är på bilden och jag har den som high light varje dag, så den är ett tips! Tycker också att det blir skillnad med primer under basen och har ganska fet hy då är det extra bra känns det som. Plus ett anti shine puder på så brukar det bli bra och hålla hela dagen.
 
Gillar också verkligen Macs brow set, fast köper nog en billigare nästa gång, men kommer definitivt fortsätta med den produkten. Om man vill fixera sina ögonbryn så rekommenderar jag det verkligen, om man är blond så finns transperenta också! Jag tycker det är väldigt kul med smink men tycker det är helt upp till var och en hur mycket smink man vill ha, om ens något alls. Ska gå och träna nu snart bye!
 
//Elise

Kommentera här: