Iphone 6

 
Hej!
Tappade min Samsung s4 förut så det gick sönder och sedan dess har jag haft min gamla samsung som började bli väldig dålig. Så i veckan hoppade jag över till andra sidan, från samsung till iphone, fick nämligen en iphone 6! Är så nöjd, tycker alla apple produkter är så snygga. Kanske inte alltid bäst men iaf snyggast, och än så länge är telefonen verkligen jättebra så är nöjd. Om ni ska köpa ny mobil så rekommenderar jag den verkligen! Hittade ett så snyggt guldigt skal från Marc by Marc Jacobs som jag funderar på också.., får se om jag köper det sen. 
 
Annars så igår åt jag på restaurang with maa friends och sov i radhuset och så när jag vaknade hade Joline köpt wienerbröd till frukost, vardagslyx på hög nivå! Känns som att vi fikar och äta ute jämt, stammis på fiken nu haha. Hade spontat spelkväll hos mig förra helgen och får se om det kanske blir festligheter nu till helgen. Blev ganska mycket text nu..men ska gå nu, ha en trevlig helg! 
 
//Elise
1 Anonym:

skriven

snygg telefon

Kommentera här: