Update

Hej! Nu måste jag faktiskt be om ursäkt för min blogging verkligen inte varit bra.. Har tappat motivationen lite om jag ska vara ärlig. Har haft en så stressig period dessa månader.. :/ Både i skolan och allt annat.
Nu är dock de allra stressigaste skoldagarna över, hade både matteprov och historia prov i förrgår, så himla skönt att ha det avklarat. Igår jobbade jag också direkt efter skolan. Bara en dag kvar till höstlov och jag behöver verkligen vila upp mig. Ska bland annat åka upp till Hudik och flytta in hos Elise några dagar, vilket ska bli jättekul! Dock vaknade jag upp med pyttelite halsont (jag som nyss blivit frisk) imorse, och min kompis har halsfluss, så hopppas verkligen inte att det är det, men det tror jag inte. Nu ska jag gå och försöka sova, hoppas ni mår bra! :)
 
//Agnes

Kommentera här: