Ivyrevel och snö

Hej!
Anledningen till varför jag inte bloggat på ett tag är för att jag varit så upptagen. Hela helgen (9 till 17 varje dag) spenderades på Bosön där jag var på utbildning, och jag är nu utbildad inom ledarskap och pedagogik för barn. Det var faktiskt roligt!
     Sedan är skolan kaos just nu, vi har hela tiden prov och uppgifter som ska pluggas till och göras. Imorgon kan jag bocka av ytterligare två prov och efter det kan jag börja se ljuset i tunneln, för vi har haft sjukt mycket de senaste veckorna, men efter imorgon har jag bara några uppgifter kvar, (men vi får ju nya hela tiden..)
     Beställde förresten hem en tröja från Ivyrevel (Kenzas klädmärke) som kom för någon vecka sedan. Den kostade endast runt 150 tror jag, det var rea. Är mycket nöjd, känns kul att äntligen ha något därifrån. Juste, för en vecka sedan så började det plötsligt snöa supermycket? Dock är det borta och plusgraderna är tillbaka. Konstigt väder..

Hoppas det är bra med allihopa!
//Agnes

Kommentera här: