Min dag

 
Hej!
Helt slut nu men glad ändå fast jag är så trött. Tänkte skriva lite vad jag gjort idag vilket jag typ aldrig gör. I skolan hade vi först ett biologiprov som var ganska svårt, ca 40 sidor fulla med fakta som jag försökte få in i huvudet igår, och hoppas det gick bra. Sen slutade vi 12 och drog till Frasses och åt lunch! Efter det köpte jag en julklapp som man ska ha med imorgon då klassen ska dela ut julklappar. Sen köpte jag även några juklappar och någon födelsedagspresent då flera fyller år nu i december. Efter det fikade jag Salwa och Joline på ett fik, så mysigt nu när man ser snön ute (snacka om att jag blev glad imorse då jag såg att det snöat) och alla ljus och ljusslingor. Sen åkte jag till träningen och tränade vilket var kul, sen drog jag och Tobbe till donken som alltid typ haha. Där kom även några av hans kompisar och de gissade min ålder och två sa 23 och en 22 och en sa att hon tänkte typ 28 år, haha tyckte det var lite kul då de var ca 20 år själva, men folk gissar oftast fel haha. Det var väl lite från idag, lite annorlunda från vad jag brukar skriva för brukar knappt skriva alls känns det som. Har nästan inget mer plugg i skolan nu (bara liite) och imorgon får jag lov, underbaaart!!!  
 
Hanna gjorde de dära på bilden för någon dag sedan, tyckte det var fint och en smart idé med att ha polkagrisen så. 
 
 
//Elise

Kommentera här: