Where Are Ü Now

Hej!
Idag gick jag i skolan som vanligt och sedan har jag försökt plugga men har verkligen inte kunnat koncentrera mig överhuvudtaget för att jag har så mycket tankar i huvudet, haha. Bland annat flygplanskraschen i franska alperna. Har så mycket ångest över hela händelsen och läser aftonbladet två, tre gånger i timmen pga det. Jag är själv sjukt flygrädd så därför måste jag såklart veta allt. Asså det som de 150 passagerarna var med om är verkligen min värsta mardröm. Att plötsligt bara sjunka i höjd och inte veta vad som händer. Dock verkar passagerarna inte riktigt förstått förrns kort innan att de var påväg att störta. Och att piloten gjorde det med flit, alltså tog självmord!! För det första är det inte självmord utan MORD på alla oskyldiga passagerare. Fyfan asså. Tänker också på den andra piloten som inte kom in och stod och banka utanför, asså kan inte ens tänka mig hans panik, får så mycket ångest. Att det var gymnasieelever och spädbarn är också så hemskt. Alla tankar går till de anhöriga. Elise har också nyss kommit hem från Spanien och landat säkert så det är skönt iallafall! Jaja, sorry för depp men behövde bara skriva av mig.
 
Imorgon är det iallafall fredag! Sedan bara en vecka kvar till lov. Har lyssnat sönder (bokstavligt lyssnat sönder, haha säkert lyssnat 100 ggr) Skrillex och Diplos nya låt med Justin Bieber, Where Are Ü Now, ni måste lyssna, dock måste ni ha bra bas ;)
Bild från Lanzarote! Hatar att jag är flygrädd för jag älskar att resa. Ni som inte är flygrädda förstår nog inte hur jag känner haha. Jag vet att det är typ större sannolikhet att dö av en kokosnöt i huvudet än att dö under en flygning men tyvärr hjälper ingen sån statistik mej. :(
 
/Agnes

Kommentera här: