Addicted To You

 
Hej!
Haft fullt upp, men nu kan jag äntligen ta det lugnt med gott samvete för har nästan inget plugg!! Så skönt!! Målade nyss naglarna mad det här nagellacket som jag fick av Agnes som födelsedagspresent, tusen tack!!!! ÄLSKAR förpackningen??? Så snygg haha..lite löjligt kanske att man bryr sig så mycket om utseendet på produkterna, för när man väl har de på så ser ingen annan hur förpackningarna ser ut men jag tycker det känns lite extra lyxigt. Agnes är nästan mer märkes fixerad när det kommer till smink än mig (det är hennes 2 andra chanelprodukter på bilden), men det är kul att vi både tycker smink och sånt är kul.. Haha är kanske inte beroende av de här produkterna som jag skrev i rubriken men använder vissa varje dag så tyckte Aviciis låt passade ;)  Jag ska nog sminka imorgon på en teater efter min träning också btw. Haha blev mycket sminkrelaterat nu, men trevlig helg!
 
//Elise

Kommentera här: