Mycket att se fram emot

Just nu sitter jag ute i min byxdress på verandan. Det är alldeles ljummet i luften, fåglarna kvittrar och det luktar sommar. Den här helgen har jag mestadels legat ute i solen och lyssnat på musik. Förutom igår, då jag åkte till stan med Linnea. Vi tog tunnelbanan till Fridhemsplan och gick till Rålambshovsparken. Det var fullt med människor som låg och solade, några få badade. Vi satte oss i solen och åt mjukglass och godis. Så härligt.
Igår natt när alla hade gått och lagt sig, gick jag ner och såg Into the wild på Netflix på tvn. Jag gjorde nudlar och kokade te och allting! Älskar nätter.
 
Jag har så mycket att se fram emot just nu. Jag ser till och med fram emot skolan, för att få träffa alla underbara vänner där :) Den här veckan går jag bara måndag, tisdag och onsdag, och veckan efter det likadant. Sen är det sommarlov den 12e Juni, och den 14e Juni ska jag på One Direction konsert! Och nu på fredag ska jag se Miley Cyrus(!) i Globen tillsammans med mina vänner. Det ska bli så fruktansvärt roligt och intressant haha. Sedan ska jag träffa Elise på lördag och även söndag och se Stockholm Maraton och shoppa. Sen på måndagen ska jag på första studentmottagningen i år, och det ska också bli jättekul. Nu hoppas jag bara på ett fortsätt bra väder under alla kommande dagar.
helt osminkad och ofixat hår, men det bjuder jag på

/Agnes

Kommentera här: