Två serier som jag följer.

Jag har följt flera serier av och till, som tex The Walking Dead, Modern Family.. Haha, det var dom enda jag kom på! Men att följa en hel serie med alla dess säsonger kräver så himla mycket tid och man måste verkligen tycka om serierna!
Det är två serier som jag verkligen följer, alltså tittar varje avsnitt på. Det är Pretty Little Liars och The Vampire Diaries.

Pretty Little Liars: Den här serien handlar om 4 tjejer: Aria, Spencer, Emily och Hanna. Dom lever i en stad som heter Rosewood. Deras bästa vän Allison försvann, och efter ett år återförenas de 4 tjejerna. Snabbt blir dom stalkade av "A", någon som håller koll på precis allt dom gör, och skickar sms, brev och hör av sej på andra obehagliga sätt. Det kan låta som värsta tjejserien om tjejer som bara shoppar osv, men det är det verkligen inte. Vissa avsnitt är riktigt läskiga så till och med jag blir skiträdd, och killar kan absolut se den!
Det är en så himla bra serie, just nu ligger den på säsgong 4, varje tisdag natt sänds det i USA. Du kan se alla avsnitt på Swefilmer.com.
TvD är en helt annan stil, och handlar om vampyrer. Det handlar om Elena, vars föräldrar nyligen gick bort. Hon börjar ett nytt år på skolan, och då träffar hon Stephan. Det händer saker hela tiden, och blir aldrig tråkigt. Kan inte riktigt beskriva, men det här skulle jag absolut säga är mer en "tjejserie," än PLL!
Finns även den på Swefilmer och första säsongerna finns på Netflix, det var på Netflix jag började att se det.
 
//Agnes
1 Linnéa:

skriven

Är ni sugna på att göra ett länkbyte? Kramis.

Kommentera här: