Ögonbryn...

Haha okej här kommer ett litet tips kan man väl säga. Vill bara förvarna att jag inte alls kan det här. Men fick ett tips att man kan ta hårspray på fingret och ta det på ögonbrynen om man vill att dom ska hålla formen hela dagen. Så fick jag en liten idé och vilket jag själv tyckte var riktigt bra och funkade. Att ta och göra rent en mascara borste noggrant sen spraya på borsten och applicera det på ögonbrynen sen, bara ett litet tips.
   Men jag kanske själv inte borde säga något om ögonbryn då mina inte är perfekta haha men ska faktiskt testa göra dom på salong nästa vecka, haha shit låter typ läskigt tycker jag men hoppas det blir bra! Kan ju säga sen vad jag tyckte, om det blev bra eller inte. Ögonbryn är riktigt knepigt att få helt perfekta tycker jag..
 
//Elise

Kommentera här: