Abborroz

Den abborren hade ätit en liten fisk, haha
Asså titta den fågeln som har vingarna uppe, han/hon ser typ ut som Jesus eller nått?? ?
Bilder från förra helgen, då jag och mina käre bror tog upp nät, som vi dagen innan la i typ storm, jag rodde och fick så himla mycket skäll :)
Dagen efter tog vi upp näten, (vi la två), första fick vi inget, men i andra så fick vi 8 abborrar. (hahaa, min rubrik)
Att rensa fisk är verkligen inget för mej, så jag agerade istället fotograf, och jag måste säga att jag är jäävligt nöjd med bilderna på fåglarna. Använde mitt teleobjekt, det är verkligen grymt! När man rensar fisk kommer det genast en massa fiskmåsar! Älskar även den allra första bilden, med stövlarna.
 
Igår fyllde jag 17 år och hade en supergrym dag! Kommer ett inlägg senare idag med massa bilder från igår! :)
 
/Agnes

Kommentera här: