Beautiful Creatures

Började som sagt läsa Beautiful Creatures, köpte den efter träningen på stan. Jag kanske är lite efter men jag har liksom tappat min läsning. Fastnar inte alls för böcker längre på samma sätt som förr :( Vet inte vilken typ av böcker jag tycker om nu heller..förut var jag ju värsta twilight fanet (inte alls nu, snarare tvärtom). Mina favoriter är Harry Potter(!) & Hunger Games. Men det var länge sedan jag läste dem och vill läsa typ en bok som man bara inte kan sluta läsa! Har ni nåt tips?
    Boken jag läste nu sist var "Ett ufo gör enté" av Jonas Gardell, en ganska bra bok! Men fastnade liksom inte för den..Men testa läs den, djup och inte alls komisk men jag gillade det djupa!
 
Men har typ inte läst nåt men den här verkar bra! Yey äntligen kanske nån som är riktigt bra! :D Ska skriva när jag läst ut den vad jag tyckte!
 
Den tomma stolen av J.K. Rowlig (Harry Potter författaren om nån missade det) är nog nästa bok som jag ska läsa. Började på den förrut men fastnade inte alls men ska ge den ett nytt försök efter Beautiful Creatures!
 
//Elise 

Kommentera här: