Årsresumé

Tänkte göra en återblick från året. Har bara fotat vissa tillfällen vid varje månad. Så jag tar bara några slumpmässiga bilder från varje månad. Jag kommer inte ihåg något specifikt för varje månad, för mitt minne är inte så bra, haha men därför får bilderna duga. Börjar med första halvåret och tar det andra sen. :)
 
Januari
Shoppade och köpte jackan jag typ använder haha
Hade spa med dessa 
 
Februari
Vi bowlade, och jag vann (eller?) ;) 
 
Mars
Vi spelade (och hade spa igen?) 
 
April
Fixade mycket med naglarna 
Åt glass med Joline
 
Maj
Packade och åkte till mamma vilket jag gjort hela året
Fotade med Agnes. Nu när jag kollade i arkivet för maj, bilderna för borta på datorn, så såg jag att det även var nu vi hade utspark för 3:orna, och var med Salwa & Joline på valborg. 
 
Juni
Pappa sprang stockholm maraton
Jag var hos Agnes och vi fotade massa
Sen firade vi midsommar och jag hade börjat jobba för första gången!
 
 
//Elise
 
 
 
 

Kommentera här: