Bikbok

Hej hej! :D
Häromdagen skulle jag gå och köpa lite nödvändiga saker efter skolan, men självklart råkade jag köpa ett par byxor också, har börjat göra av med så himla mycket pengar, måste skärpa till mej! haha. Men jag äger faktiskt inte några sånna här byxor, typ slappa med mönster, och tyckte att dom här var fett snygga. Fast dom ser lite ut som pyjamsbyxor, men dom har fickor både fram och bak, (fast det har ju vissa pyjamasbyxor också....), men jaja, hoppas folk förstår att det inte är det. Har använt dom en gång, när jag åkte till stan med Felicia igår. Jag skulle köpa presenter till pappa, som fyller år på tisdag, så vi gick runt i lite olika affärer, och var även i Gamla stan och i det området, Stockholm är så sinnesjukt fint, haha, kanske kan lägga upp några bilder i ett annat inlägg. Men nu ska jag gå, hejdå, ha det bra, puss puss haha :)
 

Fick förresten ett halsband helt spontant när jag köpte dom, som ni kanske ser på bilden, syns inte så bra kanske, men det var faktiskt rätt fint, får att få helt gratis :)
249 :- på Bikbok
  ❤  // Agnes

Kommentera här: