Erik Rapp

Jag har typ alltid tittat på idol! Tycker det är jättekul att titta faktiskt. De flesta tycker det bara är audtitionerna som är roliga, och slutar kolla efter det. Men det gör inte jag. Tycker det är lika bra hela tiden. I år var en tjej som heter Miriam med, och hon gick i min brorsas klass hela gymnasiet. Och eftersom dom gick i musikskola så var jag på en massa konserter med deras klass, och hon är grym! Så det var jättekul att hon klara audition. Och sen slutaudition och sen kom hon vidare ända till 5:e fredagsfinalen!! Så det var jättekul, och ännu roligare att titta pga det. Men då upptäckte jag också Erik Rapp.
Alltså tycker han var bäst i år, och bland dom bästa någonsin i idol. Han var bara 16 när han gjorde sin första audition. Nu är han 17. Han har gjort grymma framträdanden varje fredag, och åh han är bara så grym! Han gjorde idol värt att kolla i år! Har röstat typ 4 ggr på honom varenda fredag (mamma också, haha), men igår åkte han ut.. Sjukt att Elin och Kevin ska vara i final, men inte Erik. Men asså egentligen spelar det ingen roll, jag tror faktiskt att han kommer bli stor ändå. Eller jag hoppas iallafall det. Har lyssnat sönder på de flesta av hans låtar, och här är väl mina två favoriter, men ni borde verkligen youtubea upp honom och lyssna på allt!
     Sen är han också sjukt snygg också, hans ögon, och hans stil, alltså bara så snygg. Eller han blir bara så jäkla snygg för att han är så grym!
 
Asså det här är den finaste och bästa av honom, ni MÅSTE titta!
 
Och här är han lätt grymmast sångmässigt!
 
HAHA, någon av mina kompisar som tog denna när jag hade tjejmiddag, på snapchat.
 
Bara för Elises skull, hon tycker att denna är bäst! Tycker också den är grym, men inte bäst kanske, men titta ändå!
 
// Agnes :)
 
 

Kommentera här: