Igår & Mina Nyårsplaner

Hej! :D I det här inlägget tänkte jag bara berätta lite om vad som händer i mitt liv just nu.
Igår så hade jag lust att bara hitta på något på kvällen, så jag kikade kompisarna och sa att vi måste hitta på något. Haha, jag gör typ alltid så, styr upp saker samma dag typ. Men iallafall, Anna, Linnea, Felicia, Jonte och Elias kunde, så vid 5 tiden tog jag och Anna tåget och mötte upp de andra i stan. Vi tog sen tunnelbanan till Odenplan och åt på en Kina resaturang. Det var asmysigt och trevligt och jättegott. Sen satt vi där i flera timmar och bara pratade, ända tills restaurangen var helt tom. Asså har så fina vänner<3
Bild från igår
 
Och ikväll är det den sista kvällen/natten för det här året. Imorgon vid tolvslaget blir det 2014. Jag är faktiskt taggad på ett nytt år! Jag har haft ett grymt 2013 faktiskt! Bästa året på länge!! Om man tänker hur mycket som hänt det här året så blir man taggad på att det kommer hända en massa nästa år också. Har inte riktigt hunnit fundera på nyårslöften, men ett är väl att få bättre självförtroende och vara mej själv och stå för mina åsikter osv, och bara skita i vad alla tycker, seriöst.
 
Men jag ska iallafall spendera mitt nyår tillsammans med tjejerna i klassen! Eller inte alla, men många! Vi ska laga mat, och skåla in det nya året tillsammans, och jag kommer även sova där. Är sjukt taggad, och det ska bli jättekul att vara med mina nya kompisar! :D
Jag trooor att jag ska ha min nya klänning från Urban Outfitters, den är somsagt väldigt enkel och det blev ingen paljettklänning som även är sjukt snyggt. Men kan visa den, :) Vad är era planer för nyår då?
 
 
Ifall det här är det sista inlägget för i år (haha) ;), så får ni ha ett grymt nyår och så hörs vi nästa år! puusss
// Agnes :)

Kommentera här: